.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با آمدن رايانه هاي جديد افراد بسياري تمايل به خريد آنها پيدا مي کنند پس از خريد يک رايانه جديد و سريعتر مدل قديمي رايانه در گوشه اي انداخته ميشود .بعضي از اشخاص از رايانه هاي لپ تاپ استفاده مي کنند و مي خواهند آن را با رايانه شخصي شبکه کنند .وصل کردن دو رايانه به هم از ساده ترين مباحث شبکه به حساب مي آيد .پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از اين طريق شما مي توانيد از يک امکان لذت بخش ديگر نيز استفاده کنيد . با شبکه شدن دو رايانه.........



:: موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: آموزش شبكه كردن چند كامپيوتر , شبکه کردن کامپیوتر ها , شبکه کردن , شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392

Username:TRIAL-0087025238
Password:v2esxucdja

Username:TRIAL-0087025244
Password:rek6vkun4c

Username:TRIAL-0087025248
Password:49abstv5a2

Username:TRIAL-0087025013
Password:pvurh72ba6

Username:TRIAL-0087025024
Password:vc7e9h7ppf

Username:TRIAL-0087025033
Password:rcfmt4jpbd



:: موضوعات مرتبط: Nod32 Password & Username , ,
:: برچسب‌ها: NOD32 IDs Update Time: April 28 , 2013 , آخرین user&password NOda32 , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
.

green-headphones

iTunes نمی تواند فایل های موسیقی را به گوشی های اندرویدی شما منتقل کند و از سوی دیگر گوگل هم برنامه ای مشابه آی تیونز برای انجام این کار ارائه نمی کند. با این حال چندین راه وجود دارد تا بتوانید این فایل ها را به گوشی یا تبلت اندرویدی خود انتقال دهید.

برنامه مدیریت موزیک گوگل می تواند...

Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)



:: موضوعات مرتبط: mobile , ,
:: برچسب‌ها: انتقال موسیقی به گوشی اندرویدی بدونiTunes , گوشی اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1392

001

چند روز قبل طی خبری اعلام کردیم که شرکت مایکروسافت قصد دارد تا سیستم تایید دو مرحله ای را برای کاربران سرویس آوت لوک فعال کند . اکنون این قابلیت برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است و فقط باید آن را فعال کنید .

اما قبل از فعال کردن این سرویس باید توجه داشته باشید که......



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: چگونگی فعال کردن آوت لوک , چگونگی فعال کردن قابلیت تایید دو مرحله ای آوت لوک , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1392

ایتنا - دانشمندان با استفاده از فناوری‌های مجازی‌سازی سه‌بعدی توانستند دیسک‌ حاوی صدای گراهام بل را اسکن کنند و اطلاعات ذخیره شده روی آن را به رایانه انتقال دهند.

کشف صدای "الکساندر گراهام بل" به کمک فناوری‌های سه‌بعدی بعد از 128 سال



"الکساندر گراهام بل"(Alexander Graham Bell) مخترع دستگاه تلفن شهرت جهانی دارد و به عقیده بسیاری از کارشناسان، یکی از بزرگترین تحولات تاریخ را ایجاد کرده است.

اما برای علاقه‌مندان به صدا باید گفت هیچ کس در حال حاضر روی کره زمین زندگی نمی‌کند که صدای این مخترع نامی که برای نخستین بار موفق به انتقال صدا شد را شنیده باشد.


به گزارش ایتنا، این طور که در آخرین شماره از نشریه بین‌المللی Smithsonian نوشته شده است، کارشناسان فناوری در اقدامی جدید این امکان را هم‌اکنون فراهم کرده‌اند که بتوان صدای مخترع تلفن را شنید.

فناوری جدیدی که کارشناسان برای این اتفاق ارایه کرده‌اند، صدای گراهام بل که ۱۲۸ سال قبل در زمان زندگی خود تولید کرده بود را زنده کرده است.

بل در آن زمان برای ضبط صدا فعالیت‌های مختلفی را انجام داد و مواد مختلفی از جمله فویل، موم، شیشه، کاغذ، گچ و خاک، فلز و مقوا را مورد استفاده قرار داد تا بتواند صدا را روی آن‌ها ذخیره کند.
البته باید گفت که در نهایت به درستی مشخص نشد این مخترع چگونه توانست از این مواد استفاده کند و چقدر در این امر موفق بود.

"موزه ملی تاریخ آمریکا" تعداد از نخستین صداهایی که در جهان ضبط شده است را نگهداری مي‌کند و طی سال‌های گذشته تلاش‌های فراوانی انجام داده است تا بتواند کلماتی که در این صداها ادا شده‌اند را به درستی تشخیص دهد.

زمانی که این مرکز متوجه شد در مجموعه خود دیسک‌های مربوط به صداهای ذخیره شده توسط گراهام بل را در اختیار دارد، این موزه گروهی از دانشمندان را گرد هم آورد تا به کمک آن‌ها بتواند این صدا را شناسایی کند.

این دانشمندان با استفاده از فناوری‌های مجازی‌سازی سه‌بعدی توانستند دیسک‌ موجود را اسکن کنند و سپس اطلاعات ذخیره شده روی آن را به رایانه انتقال دهند.
این دانشمندان در نهایت توانستند صدای گراهام بل را بازیابی کنند و به آن گوش دهند.
 
  Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)
منبع: ITNA

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: دانشمندان , صدا , ذخیره , مخترع , صدای گراهام ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1392
.

 

اینترنت - هکرهای موسوم به ناشناس Anonymous در اعتراض به تصویب اصلاحیه روی لایحه امنیت سایبر CISPA ، فردا دوشنبه 22 آوریل 2013 را روز خاموشی اینترنت در امریکا اعلام کردند.

هکرهای ناشناس از همگان خواستندروز 22 آویل ساعت 6 صبح به وقت گرینویچ  GMT وب سایتهای خود را خاموش کنند. اعتراض 24 ساعت طول خواهد کشید و ادمین وب سایتها باید در این 24 ساعت، وب سرورهای خود را خاموش نگه دارند. قرار است طبق این عملیات حکومت امریکا قدرت اتحاد هکرها و ادمین ها را بفهمند تا هر قانون ناقض آزادی های اینترنت را تصویب نکنند.
همچنین در این اعلامیه از ادمین ها خواسته شده تا روی وب سایت خود دلیل خاموشی را اعلام کنند. اصلاحیه روی قانون CISPA یا Cyber Intelligence Sahring and Protection Act با 288 رای موافق و 127 رای مخالف در مجلس سنا تصویب شد. بر اساس این قانون، سرویس دهندگان اینترنتی باید اطلاعات شخصی کاربران خود را با حکومت share کرده و اطلاعات محرمانه کاربران را به حکومت امریکا بدهند.
این قانون نقض آشکار آزادی های فردی و اینترنتی است و از این به بعد هیچ کسی امنیت و حریم خصوصی هنگام استفاده از اینترنت نخواهد داشت. در تمام قراردادهایی که تاکنون بین کاربران و کمپانی ها هنگام عرضه اینترنت ارائه می شده است موضوع حفظ اطلاعات شخصی در terms and conditions بوده است.
البته شایعه شده که ممکن است کاخ سفید این لایحه را وتو کند. تاکنون یک و نیم میلیون امضا نیز علیه این لایحه جمع شده که برای ارسال به کنگره کافی نیست و این در حالی است که یاهو، گوگل و مایکروسافت از این اصلاحیه در نهایت تعجب حمایت کرده اند

 



:: موضوعات مرتبط: امنیت , ,
:: برچسب‌ها: دوشنبه ۲۲ آوریل روز خاموشی اینترنت در جهان است , خاموشی اینترنت , اینترنت , خاموشی اینترنت در جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی