.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 
روزه وضعیت به گونه ای است که تقربا در اغلب موارد در بین سیگنالهای WiFi به سر می بریم و با گوشی های هوشمند، لپ تاپ و تبلت های خود از اینترنت بی سیم لذت می بریم.


:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , فناوری اطلاعات , اینترنت , ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: Wi _Fi , Wi_Fi , امنیت Wi_Fi , بالا بردن امنیت شبکه‌های Wi – Fi , شبکه‌های Wi – Fi , امنیت شبکه‌های Wi – Fi , سرعت و قدرت WiFi را افزایش دهید , بالا بردن امنیت شبکه‌ , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 1 تير 1393

منظور از شبکه‌های Wi – Fi،‌‌ همان شبکه‌های Wireless یا بی‌سیم می‌باشد. شبکه‌های بی‌سیم این اجازه را به شما می‌دهند تا رایانه‌های شخصی، لپ تاپ‌ها و دستگاه‌های دیگرتان، با استفاده از سیگنال‌های رادیویی برد کوتاه، با یکدیگر در «ارتباط» باشند. با این حال، برای اینکه بتوانید یک شبکه بی‌سیم امن داشته باشید، باید یک سری تغییرات در سیستم ایجاد کرده و بعد یک بار دستگاه را خاموش روشن نمایید.


هر دستگاهی که در محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما وجود داشته باشند، اگر فرکانس آن دستگاه، با محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما یکی باشد، می‌تواند از امکانات شبکه بی‌سیم شما استفاده نماید. این صحبت به این معنی است که هر کسی با یک کامپیو‌تر و یا لپ تاپ بدون سیم، در طیف وسیعی از شبکه‌های بی‌سیم قرار بگیرد و قادر به اتصال به آن شبکه باشد. مگر اینکه شما اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از سوء استفاده دستگاههای دیگری که در محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما قرار دارند را انجام داده باشید.
اگر دستگاههای دیگر بتوانند به راحتی از شبکه بی‌سیم شما استفاده نمایند، پس این امکان وجود دارد که شبکه و کامپیو‌تر شما در همه یا تعدادی از موارد زیر آسیب پذیر باشند. که این موارد عبارتند از:

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب . . .



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , آموزش , شبکه , ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: Wi _Fi , Wi_Fi , امنیت Wi_Fi , بالا بردن امنیت شبکه‌های Wi – Fi , شبکه‌های Wi – Fi , امنیت شبکه‌های Wi – Fi , بالا بردن امنیت شبکه‌ , ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 16 خرداد 1393
 
قاصدک برنامه مفیدی برای جایگزینی نرم‌افزارهای گفتگوی اینترنتی خارجی است.


:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , network , آموزش , شبکه , ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: whats app , whats app + , vider , واتساپ , وایبر , جایگزینی مناسب به جای وایبر و واتس‌اپ , جایگزینی مناسب به جای وایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : سه شنبه 13 خرداد 1393

شبکه وای فای در واقع اتصالات اینترنتی پهن باند است که از مودم های DSL، کابلی یا ماهواره ای گرفته می شود. کاربر، مودم را به روترهای بی سیم که نقش پخش سیگنال و ایجاد شبکه را دارند، وصل می کند. این چیزی است که به آن LAN – شبکه داخلی – گفته می شود. شبکه داخلی جایی است که شما دستگاه خود همچون لپ تاپ یا دسک تاپ را به آن وصل می کنید. در این حالت روتر شما چیزی به نام DHCP خواهد داشت. به طور خلاصه، جدول DHCP در واقع فهرستی از همه تجهیزات کامپیوتری است که به آنها اجازه دسترسی داده شده است. هر کدام از این دستگاه ها، آدرس کنترل دسترسی به رسانه های(MAC)  ویژه خود را دارند.
 


نشانی های MAC را شرکت های تولیدی تعیین می کنند. اما کاربرها می توانند به دلخواه خود آنها را تغییر دهند. روتر از این نشانی ها برای مشخص کردن پروتکل اینترنت یا آدرس آی‌‌پی برای هر کدام از دستگاه های موجود در شبکه استفاده می کند.  MAC و نشانی های آی‌‌پی دستگاه ها بیشتر زمانی کاربرد دارند که بخواهیم در مورد اینکه کسی بدون اجازه از وای فای ما استفاده می کند، اطلاع کسب کنیم.



:: موضوعات مرتبط: آموزش , شبکه , ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: شبکه وای فای , وای فای , DHCP , LAN , مودم های DSL , MAC , ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 27 بهمن 1392
.

 

 
هنگامی که دزدهای اینترنت، از وای‌فای شما استفاده می کنند، پهنای باند اینترنت را کاهش می دهند. از همه بدتر اینکه می توانند اطلاعات فردی شما را از کامپیوتر شخصیتان بیرون بکشند یا آن را به ویروس های مخرب آلوده کنند.

بقیه در ادامه مطلب . . .



:: موضوعات مرتبط: ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: جلوی دزد وای‌فای خود را بگیرید! , وایرلس , View Entire Network , DHCP , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 27 بهمن 1392

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی