.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

منظور از شبکه‌های Wi – Fi،‌‌ همان شبکه‌های Wireless یا بی‌سیم می‌باشد. شبکه‌های بی‌سیم این اجازه را به شما می‌دهند تا رایانه‌های شخصی، لپ تاپ‌ها و دستگاه‌های دیگرتان، با استفاده از سیگنال‌های رادیویی برد کوتاه، با یکدیگر در «ارتباط» باشند. با این حال، برای اینکه بتوانید یک شبکه بی‌سیم امن داشته باشید، باید یک سری تغییرات در سیستم ایجاد کرده و بعد یک بار دستگاه را خاموش روشن نمایید.


هر دستگاهی که در محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما وجود داشته باشند، اگر فرکانس آن دستگاه، با محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما یکی باشد، می‌تواند از امکانات شبکه بی‌سیم شما استفاده نماید. این صحبت به این معنی است که هر کسی با یک کامپیو‌تر و یا لپ تاپ بدون سیم، در طیف وسیعی از شبکه‌های بی‌سیم قرار بگیرد و قادر به اتصال به آن شبکه باشد. مگر اینکه شما اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از سوء استفاده دستگاههای دیگری که در محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما قرار دارند را انجام داده باشید.
اگر دستگاههای دیگر بتوانند به راحتی از شبکه بی‌سیم شما استفاده نمایند، پس این امکان وجود دارد که شبکه و کامپیو‌تر شما در همه یا تعدادی از موارد زیر آسیب پذیر باشند. که این موارد عبارتند از:

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب . . .



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , آموزش , شبکه , ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: Wi _Fi , Wi_Fi , امنیت Wi_Fi , بالا بردن امنیت شبکه‌های Wi – Fi , شبکه‌های Wi – Fi , امنیت شبکه‌های Wi – Fi , بالا بردن امنیت شبکه‌ , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 16 خرداد 1393
 
قاصدک برنامه مفیدی برای جایگزینی نرم‌افزارهای گفتگوی اینترنتی خارجی است.


:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , network , آموزش , شبکه , ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: whats app , whats app + , vider , واتساپ , وایبر , جایگزینی مناسب به جای وایبر و واتس‌اپ , جایگزینی مناسب به جای وایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : سه شنبه 13 خرداد 1393

شبکه وای فای در واقع اتصالات اینترنتی پهن باند است که از مودم های DSL، کابلی یا ماهواره ای گرفته می شود. کاربر، مودم را به روترهای بی سیم که نقش پخش سیگنال و ایجاد شبکه را دارند، وصل می کند. این چیزی است که به آن LAN – شبکه داخلی – گفته می شود. شبکه داخلی جایی است که شما دستگاه خود همچون لپ تاپ یا دسک تاپ را به آن وصل می کنید. در این حالت روتر شما چیزی به نام DHCP خواهد داشت. به طور خلاصه، جدول DHCP در واقع فهرستی از همه تجهیزات کامپیوتری است که به آنها اجازه دسترسی داده شده است. هر کدام از این دستگاه ها، آدرس کنترل دسترسی به رسانه های(MAC)  ویژه خود را دارند.
 


نشانی های MAC را شرکت های تولیدی تعیین می کنند. اما کاربرها می توانند به دلخواه خود آنها را تغییر دهند. روتر از این نشانی ها برای مشخص کردن پروتکل اینترنت یا آدرس آی‌‌پی برای هر کدام از دستگاه های موجود در شبکه استفاده می کند.  MAC و نشانی های آی‌‌پی دستگاه ها بیشتر زمانی کاربرد دارند که بخواهیم در مورد اینکه کسی بدون اجازه از وای فای ما استفاده می کند، اطلاع کسب کنیم.



:: موضوعات مرتبط: آموزش , شبکه , ٌWi-Fi , ,
:: برچسب‌ها: شبکه وای فای , وای فای , DHCP , LAN , مودم های DSL , MAC , ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 27 بهمن 1392
.

حفظ امنیت در فضای سایبری این روزها به یکی از مهمترین دغدغه و معضل کاربران اینترنت تبدیل شده است که دلیل اصلی آن را باید در حجم عظیم جاسوسی ها و هک های صورت گرفته طی سالهای و به خصوص ماههای اخیر برای سرقت اطلاعات کاربران دانست. در این میان باید گفت که استفاده از هرگونه ابزار و امکانی برای جلوگیری از سرقت اطلاعات و رصد شدن فعالیت ها باید یکی از مشغولیت های فکری وب گردان امروزی باشد.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , آموزش , شبکه , ترفند های کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: چگونه مانع از رصد شدن وب گردی خود در اینترنت شویم؟ , وب گردی در اینترنت , اینترنت , امنیت , صمد , سهراب , صمد سهراب , ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 7 بهمن 1392


تاكنون تلاش های گسترده ای به منظور استمرار حيات IPv4 و غلبه بر محدوديت تعداد آدرس های IP انجام شده است . استفاده از سياست های مختلف و NAT نمونه هائی در اين زمينه می باشد . بر اساس آخرين گزارشات منتشرشده توسط مراكز ذيصلاح ، محدوديت فضای آدرس دهی IP يك تهديد جدی است و فقط بيست و پنج درصد از فضای آدرس دهی IPv4 باقی مانده است . با اين كه شايد در برخی از كشورها اين موضوع نگران كننده نباشد ولی گسترش استفاده از دستگاه های گوناگون مبتنی بر IP ، استفاده از IPv6 را به يك ضرورت تبديل كرده است . 
در IPv4 ، آدرس های IP سی و دو بيتی توسط چهار اكتت يا هشت بيت ( از صفر تا 255 كه در مبنای ده نوشته می گردند ) كه توسط نقطه از هم جدا می شوند ، ارائه می گردند . آدرس های IP زير نمونه هائی در اين زمينه می باشد .

131.107.20.60
192.168.118.183

در IPv6 ، آدرس های IP يكصد و بيست و هشت بيتی توسط هشت شانزده بيت ( از صفر تا FFFF نوشته شده در مبنای شانزده ) كه با يك colon از يكديگر جدا می شوند ، ارائه می گردند . آدرس های IP زير نمونه هائی‌ در اين زمينه می باشد .

3ffe:2900:d005:4:104a:2a61:0:0
3ffe:ffff:4004:1952:0:7251:bc9b:a73f

در مواردی كه در يك آدرس IPv6 چندين بلاك صفر وجود داشته باشد ، از "::" به منظور كوتاه تر شدن شكل نمايش آن استفاده می گردد .

fe80:0:0:0:0:70:77:26 
          =
fe80::70:77:26



:: موضوعات مرتبط: آموزش , شبکه , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: آدرس دهی IPv6 , IPv6 , IP , TCP/IP , IPv6 چیست؟ , صمد , سهراب , صمد سهراب , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 29 دی 1392
.

لیست مشاغلی که در گروه  فناوری اطلاعات و رایانه جای میگیرد بسیار عریض و طویل است با این همه برخی از این مشاغل در سال جدید میلادی با افزایش تقاضا روبرو خواهند بود و برای اطلاع از این مسأله نیز پژوهشهای مختلفی انجام گرفته که در ادامه به توضیح نتایج بدست آمده از این پژوهش خواهیم پرداخت.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , فناوری اطلاعات , آموزش , شبکه , سیستم عامل , گرافیک , نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مشاغل پر متقاضی صنعت IT در سال 2014 , مشاغل پر متقاضی , مشاغل پر متقاضی صنعت IT , it , IT , samadsohrab , ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : سه شنبه 24 دی 1392

همانطور که میدانید اکثر ISP ها درگیر مشکلات ناشی از پهنای باند کم می باشندکه با داشتن یک عدد DNS Cache می توانیم در ترافیک مربوط به Resolve آدرسها صرفه جویی کرده و شاهد افزایش محسوس سرعت باز شدن صفحات وب باشیم.
DNS Cache بدین ترتیب عمل می نماید که آدرسهای IP و DNS درخواست شده را در حافظه خود ذخیره نموده و در صورت درخواست کلاینت به وی ارائه می دهد. بنابراین نیازی به جستجو در اینترنت برای آن آدرس نیست.
مختصری درباره DNS:

 

.

.

.

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , فناوری اطلاعات , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری Microsoft DNS Cache , Microsoft DNS Cache , DNS Cache , DNS , IT , صمد سهراب , ,
:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 6 دی 1392

هنگامي كه يك گريد محاسباتي سازماندهي مي شود، بايد يك سري از نيازمندي هاي كاربران را برطرف كند. براي اينكه نيازهاي موجو د به طور بهتري با توانمند ي هاي يك گريد منطبق گردد، بايد دلايل استفاده از محاسبات گريدي را در نظر داشته باشيم. در اين بخش به بررسي توانمندي هاي مهم محاسبات گريدي مي پردازيم.

  بهره برداري از منابع بدون استفاده

 ساده‌ترين راه استفاده از محاسبات گريدي اين است كه يك برنامه ي كاربردي موجود در يك ماشين را بر روي ماشين ديگري اجرا كنيم . ماشيني كه برنامه ي كاربردي در حالت عادي بر روي آن در حال اجرا مي تواند بر روي يك ماشين بدون استفاده كه در جاي ديگري در گريد موجود است، اجرا شود.

 حداقل دو پيش نياز براي اين مسأله وجود دارد : اول اينكه برنامه ي كاربردي بايد بتواند بدون ايجاد كردن سربار غيرضروري، در يك ماشين غير از ماشيني كه در آن قرار دارد، اجرا شود . ثانياً، ماشين مقصد بايد سخت افزار و نرم افزار و منابع مورد نياز برنامه را دارا باشد.

 براي مثال يك برنامه ي دسته اي كه زمان قابل ملاحظه اي را صرف پردازش يك مجموعه از داده هاي ورودي مي كند تا يك سري خروجي را توليد كند، ممكن است ايده آل ترين و ساده ترين كاربرد براي يك گريد محاسباتي باشد . اگر تعداد ورودي ها و خروجي ها زياد باشد، طراحي و تفكر بيشتري براي استفاده ي بهينه از گريد براي اين كار مورد نياز است . معمولاً اجراي يك برنامه ي پردازش كلمه بر روي يك ماشين ديگر درگريد بي معني است؛ زيرا باعث بوجود آمدن تأخيرها و خطاهاي بالقوه ي زيادي مي شود



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , تکنولوژی , فناوری اطلاعات , network , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: توانمندي هاي گريد محاسباتي , گريد محاسباتي , DNS Cache , DNS , ,
:: بازدید از این مطلب : 979
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 6 دی 1392

 

نشانی IPیک خلاء امنیتی در نحوه پیاده سازی پودمان جدید IPv6 می تواند کاربران شبکه را در معرض خطر قرار داده و امکان سرقت اطلاعات شخصی و یا شنود ترافیک آنان را فراهم آورد.

پودمان IPv6 که طی چند سال گذشته در مرحله پیاده سازی و اجرا در سطح جهان می باشد، می تواند مورد سوء استفاده قرار گرفته و از این طریق، کاربران را به سایت های جعلی و مخرب هدایت کرد.

براساس مقاله ای که از سوی شرکت Neohapsis منتشر شده، سوء استفاده از پودمان IPv6 از طریق تنظیماتی که در شبکه کاربر و بر روی سیستم او فراهم است، صورت می گیرد.

سیستم های عامل جدید نظیر Windows 8 و Mac OS X حاضر و آماده برای کار با پودمان IPv6 هستند ولی اغلب شبکه های سازمانی در حال حاضر بر اساس پودمان قدیمی IPv4 عمل می کنند.به همین دلیل، اغلب اوقات مدیران این شبکه های کامپیوتری انتظار ترافیک IPv6 را ندارند و تمام توجه و اقدامات امنیتی و دفاعی شبکه را بر اساس IPv4 تعریف و تنظیم می کنند.

یک نفوذگر پس از یافتن یک ارتباط (نشانی) بر اساس IPv4 می تواند یک سرور یا شبکه جایگزین و جعلی بر اساس IPv6 بر روی شبکه واقعی IPv4 راه اندازی کند. هنگامی که کاربران این سیستم های عامل جدید به یک سایت مراجعه می کنند، سیستم کاربر به طور پیش فرض شبکه جعلی با پودمان جدید IPv6 را انتخاب خواهد کرد و ترافیک بین سیستم کاربر و سایت مورد نظر از سرور و شبکه نفوذگر عبور خواهد نمود.

نفوذگر می تواند خود را به عنوان یک روتر IPv6 بر روی شبکه نشان دهد و تمام ترافیک وب را مشاهده کند.

حتی نفوذگر می تواند صفحات وب را نیز شبیه سازی کرده و اطلاعاتی که کاربر در این صفحات جعلی وارد می کند، سرقت کند.

آسان ترین و سریع ترین راه حل، غیرفعال کردن پودمان IPv6 روی دستگاه های جدید است. البته اگر شرکت ها و نهادهای دولتی مسئول بتوانند برنامه پیاده سازی IPv6 را با سرعت بیشتری به پیش ببرند، اینگونه راه های فرار و ضعف های امنیتی کمتر و بی اثرتر خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , network , آموزش , شبکه , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: IPv6 جدیدترین روش برای سرقت اطلاعات کاربران , IPv6 , security in IPv6 ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 21 مهر 1392
.

يا IP از پايه هاي پروتكل ارتباطي TCP/IP مي باشد كه براي انتقال بسته هاي داده، صوت و تصوير از طريق اينترنت استفاده مي شود. IPv6 پروتكل نسل آينده شبكه هاي كامپيوتري (NGN) مي باشد كه براي جايگزين شدن پروتكل فعلي استاندارد شده است. اين پروتكل بستر اصلي اينترنت نسل آينده خواهد بود كه نسبت به IPv4 پيشرفت هاي به سزايي در زمينه امنيت، تحرك، همگرايي و مقياس پذيري دارد. چهارچوب اوليه IPv6 توسط IETF (Internet Engineering Task Force) در دهه 1990 استاندارد شد، اگر چه هنوز توسعه هاي مستمري در زمينه جنبه هاي پيشرفته مشخصي از اين پروتكل در حال انجام مي باشد.

فوايد IPv6



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , network , آموزش , شبکه , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: IPv6 چیست ؟ , IPv6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 15 مهر 1392

بالا بردن سرعت اینترنت , تنظیمات DNS

ما همیشه سعی می کنیم سرعت اینترنت خودمان را بالا و بالاتر ببریم. حتما شما نیز بارها با روش ها و برنامه های مختلف سعی در اجرای این منظور داشته اید. در این مجله نیز بارها از این روش ها صحبت به میان آمده است که می توانید با یک جست و جوی ساده به آنها دسترسی پیدا کنید. امروز می خواهم درباره بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS با شما صحبت کنم.

 



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , network , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: تنظیمات , شبکه , اینترنت , DNS ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 14 مهر 1392

 

چگونه لپ‌تاپ یا رایانه خود را به تلویزیون‌های خانگی، متصل کنیم؟!

لپ‌تاپ‌ها را می‌توان کامیپوتر‌هایی قابل حمل و همه‌کاره دانست اما گاهی پیش می‌آید بخواهید چیزی را با دیگران برروی لپ‌تاپ یا رایانه خود به اشتراک بگذارید اما صفحه نمایش کوچک آن‌ها، مانع انجام این کار می‌شود. بهترین و منطقی‌ترین راه در این مواقع، وصل کردن رایانه‌های خانگی و لپ‌تاپ‌ها به تلویزیون‌های بزرگ و عریض خانگی است. در مطلب زیر به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید رایانه قابل حمل یا کامپیوتر‌تان را به سینمای خانگی خود وصل کنید. با آی‌تی‌رسان همره باشید…



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , network , آموزش , شبکه , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: رایانه خود را به تلویزیون‌های خانگی متصل کنیم , رایانه , تلویزیون‌های خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 12 مهر 1392

تحقیق مواردی همچون شناسایی حمله‌ها، دسترسی بدون احراز هویت، دستكاری سرآیند و قالب‌بندی،دزدیدن اطلاعات در لایههای 3 و 4، حملهپروتكل‌های ARP و DHCP،حمله‌های تقویت پخشی یا Smurf attacks ،حمله‌های مسیریابی، حمله‌هایی كه از طریق ویروس‌ها و كرم‌ها به سیستم می‌شود و همچنین به حمله‌های انتقال، ترجمه در مكانیزم‌های تونل‌زنی را بررسی كرده و نحوه برخورد و مقابله با آنها را در IPv4 و IPv6 نشان می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , آموزش , شبکه , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: پروتكل‌های امنیتی در IPv6 , پروتكل‌های امنیتی , IPv6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 12 مهر 1392

ما همیشه سعی می کنیم سرعت اینترنت خودمان را بالا و بالاتر ببریم. حتما شما نیز بارها با روش ها و برنامه های مختلف سعی در اجرای این منظور داشته اید. در این مجله نیز بارها از این روش ها صحبت به میان آمده است که می توانید با یک جست و جوی ساده به آنها دسترسی پیدا کنید. امروز می خواهم درباره بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS با شما صحبت کنم.

ایران و برخی کشورها سرورهای DNS کندتری نسبت به کشورهایی مانند امریکا و کشورهای اروپایی دارند. به همین دلیل بهتر است از دی ان اس های عمومی استفاده کنید تا با این کار کمی بر سرعت اینترنت خود بیافزایید. سوالی که الان برای شما پیش می آید این است که شماره های دی ان اس های مورد بحث را از کجا می توان پیدا کرد؟ چطور آنها را به تنظیمات شبکه خود اضافه کنیم؟ در زیر شماره دی ان اس چند دی ان اس برتر را می بینید. می توانید از این شماره ها انتخاب و استفاده نمایید. در ادامه طریقه استفاده از آنها را نیز بیان خواهیم کرد.

Level3:          ۲۰۹٫۲۴۴٫۰٫۳           ۲۰۹٫۲۴۴٫۰٫۴
Google:           ۸٫۸٫۸٫۸           ۸٫۸٫۴٫۴
ScrubIT3          : ۶۷٫۱۳۸٫۵۴٫۱۲۰           ۲۰۷٫۲۲۵٫۲۰۹٫۷۷
OpenNIC4:           ۶۹٫۱۶۴٫۲۰۸٫۵۰           ۲۱۶٫۸۷٫۸۴٫۲۱۱
Public-Root5:           ۱۹۹٫۵٫۱۵۷٫۱۳۱           ۲۰۸٫۷۱٫۳۵٫۱۳۷
Comodo DNS:           ۸٫۲۶٫۵۶٫۲۶           ۸٫۲۰٫۲۴۷٫۲۰
OpenDNS:           ۲۰۸٫۶۷٫۲۲۲٫۲۲۲           ۲۰۸٫۶۷٫۲۲۰٫۲۲۰
DNS Advantage:           ۱۵۶٫۱۵۴٫۷۰٫۱           ۱۵۶٫۱۵۴٫۷۱٫۱
Norton DNS:           ۱۹۸٫۱۵۳٫۱۹۲٫۱           ۱۹۸٫۱۵۳٫۱۹۴٫۱
SmartViper:           ۲۰۸٫۷۶٫۵۰٫۵۰           ۲۰۸٫۷۶٫۵۱٫۵۱

برای اعمال تنظیمات نیاز به داشتن تخصص زیادی ندارید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

DNS-Setup

۱ – بر روی آیکن شبکه در قسمت پایین و سمت راست صفحه کلیک کنید. (مانند شکل بالا)

۲ – شبکه ای که استفاده می کنید را از لیست انتخاب کنید. بر روی آن کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید. به سربرگ Networking بروید. در صورتی که این امکان وجود ندارد و از شبکه لن خانگی استفاده می کنید بر روی Open network and sharing center کلیک کرده و در پنجره باز شده بر روی Local Area Connection کلیک کنید. سپس در پنجره باز شده بر روی Properties کلیک کنید.

۳ – در سربرگ Networking عبارت Internet Protocol Version 4(TCP/IPv4) را پیدا کرده و بر روی آن دوبار کلیک کنید. در پنجره جدید Use the following DNS server addresses را انتخاب نموده و شماره های دی ان اس های انتخابی خود را در قسمت های مربوطه وارد نمایید. در آخر بر روی OK کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS , بالا بردن سرعت اینترنت , سرعت اینترنت , تنظیمات DNS , ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 7 مهر 1392
.

اگر پشت کامپیوتری نشستید که کلمه عبورشو بلد نبودید با این ترفند پسورد شو بردارید و هرچی خواستید جاش بزارید.


از منوی استارت به گزینه Run بروید و در آن عبارت control userpasswords2 را تایپ کنید بعد enter را بزنید.


تو پنجره ظاهر شده user مورد نظر را انتخاب کنید و Reset Password کلیک کنید تا پسوردش برداشته شود و بعد OK را کلیک کنید .



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: برداشتن پسورد کاربر جاری بدون دانستن آن , برداشتن پسورد کاربر , برداشتن پسورد , ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 7 مهر 1392
.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی