.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سیستم عامل اندروید به یکی از محبوبت ترین پلتفرم ها تبدیل شده است. این سیستم عامل دارای استفاده گسترده ای در سراسر جهان میباشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. بیشتر افراد فکر میکنند که اندروید مارکت تنها مکانی است که میتوان نرم افزار و بازی های مربوط به گوشی های اندرویدی را بر روی آنها نصب کرد. ولی سایت های متعدد دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر داشتن قابلیت هایی مثل دانلود نرم افزار و بازی حتی بررسی های مربوط به برنامه ها را در اختیار کاربران قرار میدهند. در اینجا قصد داریم ۱۰ سایت برتر را که دارای آرشیو بزرگ و به روزآوری سریع در زمینه برنامه های سیستم عامل اندروید هستند را به شما معرفی کنیم.

 

۱mobile

1mobile یکی از بهترین سایت ها در زمینه دانلود برنامه های اندروید است. این سایت در رتبه اول در میان انجمن های گفتگو و موتور های جستجو قرار گرفته است. این سایت دارای دسته بندی های متعددی برای برنامه های خود میباشد هم چنین میتوانید جدیدترین برنامه ها و محبوب ترین آنها را مشاهده کنید.

  ۲- Approb



:: موضوعات مرتبط: mobile , ,
:: برچسب‌ها: ۱۰ سایت برتر برای دانلود برنامه رایگان اندروید , دانلود برنامه رایگان اندروید , برنامه رایگان , دانلود برنامه , اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 22 مهر 1392

در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که بهترین تبلت های موجود در بازار که دارای صفحه نمایش عالی و مناسب هستند کدام اند؟

در این مقاله ۶ تبلت پر فروش در بازار را از نظر کیفیت صفحه نمایش بررسی می‌کنیم.

ش.jpg1
برای اهمیت کیفیت صفحه نمایش یک تبلت نمی‌توان حدی را قائل شد. اکثریت کاربران دوست دارند با توجه به پول و نیازی که دارند دارای یک تبلت با صفحه نمایش ایده آل باشند.
وقتی که بحث مقدماتی کیفیت صفحه نمایش به میان می‌آید، بسیاری به تعداد پیکسل‌ها در هر اینچ ( PPI) توجه می‌کنند. از دیگر موارد مهمی که مربوط به کیفیت صفحه نمایش می‌شود می‌توان به سطح روشنایی و سیاه و سفید بودن و همچنین دقت و صحت و محدود رنگ‌ها اشاره کرد که همه این موارد عوامل مهمی در کیفیت هستند.



:: موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: بررسی صفحه نمایش تبلت ها , تبلت , ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 21 مهر 1392

 

نشانی IPیک خلاء امنیتی در نحوه پیاده سازی پودمان جدید IPv6 می تواند کاربران شبکه را در معرض خطر قرار داده و امکان سرقت اطلاعات شخصی و یا شنود ترافیک آنان را فراهم آورد.

پودمان IPv6 که طی چند سال گذشته در مرحله پیاده سازی و اجرا در سطح جهان می باشد، می تواند مورد سوء استفاده قرار گرفته و از این طریق، کاربران را به سایت های جعلی و مخرب هدایت کرد.

براساس مقاله ای که از سوی شرکت Neohapsis منتشر شده، سوء استفاده از پودمان IPv6 از طریق تنظیماتی که در شبکه کاربر و بر روی سیستم او فراهم است، صورت می گیرد.

سیستم های عامل جدید نظیر Windows 8 و Mac OS X حاضر و آماده برای کار با پودمان IPv6 هستند ولی اغلب شبکه های سازمانی در حال حاضر بر اساس پودمان قدیمی IPv4 عمل می کنند.به همین دلیل، اغلب اوقات مدیران این شبکه های کامپیوتری انتظار ترافیک IPv6 را ندارند و تمام توجه و اقدامات امنیتی و دفاعی شبکه را بر اساس IPv4 تعریف و تنظیم می کنند.

یک نفوذگر پس از یافتن یک ارتباط (نشانی) بر اساس IPv4 می تواند یک سرور یا شبکه جایگزین و جعلی بر اساس IPv6 بر روی شبکه واقعی IPv4 راه اندازی کند. هنگامی که کاربران این سیستم های عامل جدید به یک سایت مراجعه می کنند، سیستم کاربر به طور پیش فرض شبکه جعلی با پودمان جدید IPv6 را انتخاب خواهد کرد و ترافیک بین سیستم کاربر و سایت مورد نظر از سرور و شبکه نفوذگر عبور خواهد نمود.

نفوذگر می تواند خود را به عنوان یک روتر IPv6 بر روی شبکه نشان دهد و تمام ترافیک وب را مشاهده کند.

حتی نفوذگر می تواند صفحات وب را نیز شبیه سازی کرده و اطلاعاتی که کاربر در این صفحات جعلی وارد می کند، سرقت کند.

آسان ترین و سریع ترین راه حل، غیرفعال کردن پودمان IPv6 روی دستگاه های جدید است. البته اگر شرکت ها و نهادهای دولتی مسئول بتوانند برنامه پیاده سازی IPv6 را با سرعت بیشتری به پیش ببرند، اینگونه راه های فرار و ضعف های امنیتی کمتر و بی اثرتر خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , network , آموزش , شبکه , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: IPv6 جدیدترین روش برای سرقت اطلاعات کاربران , IPv6 , security in IPv6 ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 21 مهر 1392
.

Username: TRIAL-0096803550
Password: rh996rhe6t
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096803602
Password: jbtj29fx7m
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096803645
Password: cvhacx4vad
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096803708
Password: sap9acsd6p
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096803765
Password: e3d2cm848b
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096801634
Password: hxnmvtrnf2
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096801688
Password: af5223eprb
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096801732
Password: kf4sabx3tn
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096801787
Password: 93nxdcabm9
Expiration date: 01/05/2014


Username: TRIAL-0096803493
Password: ex33puatt2
Expiration date: 01/05/2014



:: موضوعات مرتبط: Nod32 Password & Username , ویروس و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: , NOD32 Antivirus , ESET NOD32 , ESET NOD32 Antivirus ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 20 مهر 1392
.

يا IP از پايه هاي پروتكل ارتباطي TCP/IP مي باشد كه براي انتقال بسته هاي داده، صوت و تصوير از طريق اينترنت استفاده مي شود. IPv6 پروتكل نسل آينده شبكه هاي كامپيوتري (NGN) مي باشد كه براي جايگزين شدن پروتكل فعلي استاندارد شده است. اين پروتكل بستر اصلي اينترنت نسل آينده خواهد بود كه نسبت به IPv4 پيشرفت هاي به سزايي در زمينه امنيت، تحرك، همگرايي و مقياس پذيري دارد. چهارچوب اوليه IPv6 توسط IETF (Internet Engineering Task Force) در دهه 1990 استاندارد شد، اگر چه هنوز توسعه هاي مستمري در زمينه جنبه هاي پيشرفته مشخصي از اين پروتكل در حال انجام مي باشد.

فوايد IPv6



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , network , آموزش , شبکه , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: IPv6 چیست ؟ , IPv6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 15 مهر 1392

بالا بردن سرعت اینترنت , تنظیمات DNS

ما همیشه سعی می کنیم سرعت اینترنت خودمان را بالا و بالاتر ببریم. حتما شما نیز بارها با روش ها و برنامه های مختلف سعی در اجرای این منظور داشته اید. در این مجله نیز بارها از این روش ها صحبت به میان آمده است که می توانید با یک جست و جوی ساده به آنها دسترسی پیدا کنید. امروز می خواهم درباره بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS با شما صحبت کنم.

 



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , network , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: تنظیمات , شبکه , اینترنت , DNS ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 14 مهر 1392

 

 

منظور از رایانش ابری استفاده از منابع محاسباتی (سخت افزار و نرم افزار) مجموعه ای از سرورها از طریق یک شبکه است. به عبارت دیگر در این روش، بجای اینکه کاربر نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز خود ا بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کند، از طریق هر کامپیوتر متصل به شبکه خدمات مورد نیاز خود را بصورت وب سرویس دریافت می کند. نرم افزارهای کاربردی بر روی سرورهای پر سرعت شبکه نصب می شوند و کاربر می تواند به تمامی این نرم افزارها از طریق شبکه دسترسی پیدا کند. در این روش فایلهای کاربر نیز بر روی سرور ذخیره شده و از هر کامپیوتر متصل به شبکه قابل دسترسی هستند.  

 

 

این روش مزایای بسیار زیادی دارد. به جای اینکه کاربر مجبور به تهیه و نصب تمامی نرم افزارهای مورد نیاز باشد (که معمولا ارزان نیز نیستند)، نسخه شبکه‌ای این نرم افزارها بر روی سرورهای مرکزی شرکت نصب می شوند. بدین ترتیب تمامی کاربران مجاز در هر لحظه دسترسی به نرم افزارهای مورد نیاز خود دارند و فایل های تولید شده را نیز بر روی سرورها ذخیره می کنند که نیاز به جابجایی آنها و مشکل مدیریت نسخه ها را برطرف می کند. 

 

در حال حاضر شرکت های زیادی در دنیا خدمات رایانش ابری ارائه می کنند که کاربر می تواند در ازای پرداخت مبلغ معینی از طریق اینترنت به برنامه های کاربردی موجود بر روی سرورهای آنها دسترسی پیدا کند. بدین ترتیب او به فایل های داده خود از هر نقطه متصل به اینترنت نیز دسترسی خواهد داشت. 

 

رایانش ابری نگراین هایی را نیز در بر دارد که بیشتر به امنیت داده ها، محرمانگی و مالکیت داده‌ها مربوط می شود.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: رایانش ابری یا cloud computing چیست؟ , cloud computing , رایانش ابری , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 14 مهر 1392
.

 

چگونه لپ‌تاپ یا رایانه خود را به تلویزیون‌های خانگی، متصل کنیم؟!

لپ‌تاپ‌ها را می‌توان کامیپوتر‌هایی قابل حمل و همه‌کاره دانست اما گاهی پیش می‌آید بخواهید چیزی را با دیگران برروی لپ‌تاپ یا رایانه خود به اشتراک بگذارید اما صفحه نمایش کوچک آن‌ها، مانع انجام این کار می‌شود. بهترین و منطقی‌ترین راه در این مواقع، وصل کردن رایانه‌های خانگی و لپ‌تاپ‌ها به تلویزیون‌های بزرگ و عریض خانگی است. در مطلب زیر به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید رایانه قابل حمل یا کامپیوتر‌تان را به سینمای خانگی خود وصل کنید. با آی‌تی‌رسان همره باشید…



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , network , آموزش , شبکه , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: رایانه خود را به تلویزیون‌های خانگی متصل کنیم , رایانه , تلویزیون‌های خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 12 مهر 1392
امنیت یکی از مشخصات داخلی پروتکل IPv6 است که دارای هر دو مشخصه تصدیق(Authentication) و رمزنگاری(Encryption) در لایه IP پروتکل جدید است. IETF سازمانی است که به گروه کاری امنیت در IP معروف است. این سازمان وظیفه دارد که مکانیزمهای امنیتی مورد نیاز در لایه‌های مختلف IP را هم در IPv6 و هم در IPv4 جهت گسترش و بهبود استانداردهای مورد نیاز بر عهده گیرد. همچنین این گروه وظیفه دارد پروتکل‌های مدیریتی کلید عمومی(Key Management Protocols) را جهت استفاده بیشتر در شبکه جهانی اینترنت توسعه و گسترش دهد. تصدیق(Authentication) این قابلیت را به گیرنده بسته می‌دهد که مطمئن شود آدرس مبدا معتبر بوده و بسته در طول زمان انتقال دچار تغییر و دستکاری نخواهد شد. رمز نگاری(Encryption) اطمینان می‌بخشد که تنها گیرنده اصلی بسته می‌تواند به محتویات آن دست یابد. به عبارت دیگر رمز نگاری باعث می‌شود که تنها گیرنده‌ای که بسته به نام او ارسال شده‌است، می‌تواند به محتویات آن دسترسی داشته باشد. برای بررسی و تحلیل این مزایا یک سیستم کلیدی بکار گرفته می‌شود که به موجب آن فرستنده‌ها و گیرنده‌ها بر روی یک مقدار کلیدی که مورد استفاده قرار می‌گیرد با هم به توافق می‌رسند. سیستم مدیریت کلید عمومی که توسط طراحان IPv6 پذیرفته شده‌است، مکانیزم ISAKMP می‌باشد، که با ایجاد و تولید کلید رمز سر و کار دارد و روشهای اجرای عمومی پروتکل مدیریت کلید را تامین می‌کند. پیغامهای ISAKMP با استفاده از پروتکل UDP رد و بدل می‌شوند و از شماره پورت ۵۰۰ استفاده می‌کند. 

IPv6 لزوم IPSEC را اجباری می‌کند و درنتیجه یک قالب امنیتی یک پارچه برای ارتباطات اینترنتی ایجادمی‌کند. IPSEC برای پیاده‌سازی رمزنگاری و نیز تصدیق استفاده می‌شود. دربسیاری از پیاده‌سازی‌های IPv4 امکان فعال سازی IPSEC نمی‌باشد و در نتیجه سطح امنیت کاهش می‌یابد.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: پروتكل‌های امنیتی در IPv6 , پروتكل‌های امنیتی , IPv6 , امنیت در IPv6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 12 مهر 1392
.

شاید نیاز به توسعه تعداد آدرس‌های IP با توجه به وضعیت بحرانی موجود به عنوان یکی از اهداف مهم طراحی و پیاده سازی IPv6 ذکر شود ولی تمام داستان به اینجا ختم نمی‌شود و دلایل متعدد دیگری نیز در این زمینه مطرح می‌باشدIPv6. بگونه‌ای طراحی شده‌است تا ضمن ایجاد یک محیط همگرا زمینه استفاده از صوت، تصویر و سرویس‌های داده را بر روی شبکه‌ای با زیرساخت IP فراهم نماید . بدین منظور، امکانات و پتانسیل‌های پیشرفته‌ای در IPv6 پیش بینی شده‌است :



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: ویژگی‌های IPv6 , IPv6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 12 مهر 1392

تحقیق مواردی همچون شناسایی حمله‌ها، دسترسی بدون احراز هویت، دستكاری سرآیند و قالب‌بندی،دزدیدن اطلاعات در لایههای 3 و 4، حملهپروتكل‌های ARP و DHCP،حمله‌های تقویت پخشی یا Smurf attacks ،حمله‌های مسیریابی، حمله‌هایی كه از طریق ویروس‌ها و كرم‌ها به سیستم می‌شود و همچنین به حمله‌های انتقال، ترجمه در مكانیزم‌های تونل‌زنی را بررسی كرده و نحوه برخورد و مقابله با آنها را در IPv4 و IPv6 نشان می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , آموزش , شبکه , IPV6 , ,
:: برچسب‌ها: پروتكل‌های امنیتی در IPv6 , پروتكل‌های امنیتی , IPv6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 12 مهر 1392

قدس آنلاین - محسن رنگیان: اپل، برای اولین بار، جای کوکا کولا را در صدر رده بندی بهترین برندهای جهان در سال جاری از آن خود کرد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در گزارشی که سالانه توسط InterBrand منتشر می‌شود، نام 100 برند برتر جهان معرفی شده است.

این گزارش بیش‌تر بر عملکرد مالی محصولات برند، قدرت برندها در انتخاب مشتریان و توانایی آن ها برای اعلام یک قیمت متناسب با کیفیت محصول، استوار است.

بنا بر گزارش InterBrand، ارزش برند اپل حدود 98.3 میلیارد دلار برآورد شده است. این جایگاه به لطف رکورد خوب فروش آیفون و آی پدهای اپل، در کنار فروش 72 میلیون دلاری رایانه های مکینتاش، به دست آمده است.

InterBrand همچنین به طور مشخص، روشی را که اپل به منظور ایجاد یک کانال یکپارچه با مشتریان، انتخاب کرده است، به عنوان یکی از علل مهم بیان می کند.

در این گزارش، گوگل نیز عملکرد خوبی داشته و خود را به مقام دوم رسانده است. دارنده رتبه اول سال گذشته، یعنی کوکا کولا، به رده سوم تنزل پیدا کرده است.

بر طبق این گزارش، شرکت های تکنولوژی دیگر نیز عملکرد قابل قبولی در این سال داشته و شرکت هایی مانند IBM، مایکروسافت، سامسونگ، اینتل، Cisco، HP، Oracle و آمازون، توانسته اند خود را در بین 20 برند برتر جهان جای دهند.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: اپل برترین برند جهان در سال 2013 شد , برترین برند جهان , اپل , برترین برند جهان در سال 2013 , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 12 مهر 1392
.

ما همیشه سعی می کنیم سرعت اینترنت خودمان را بالا و بالاتر ببریم. حتما شما نیز بارها با روش ها و برنامه های مختلف سعی در اجرای این منظور داشته اید. در این مجله نیز بارها از این روش ها صحبت به میان آمده است که می توانید با یک جست و جوی ساده به آنها دسترسی پیدا کنید. امروز می خواهم درباره بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS با شما صحبت کنم.

ایران و برخی کشورها سرورهای DNS کندتری نسبت به کشورهایی مانند امریکا و کشورهای اروپایی دارند. به همین دلیل بهتر است از دی ان اس های عمومی استفاده کنید تا با این کار کمی بر سرعت اینترنت خود بیافزایید. سوالی که الان برای شما پیش می آید این است که شماره های دی ان اس های مورد بحث را از کجا می توان پیدا کرد؟ چطور آنها را به تنظیمات شبکه خود اضافه کنیم؟ در زیر شماره دی ان اس چند دی ان اس برتر را می بینید. می توانید از این شماره ها انتخاب و استفاده نمایید. در ادامه طریقه استفاده از آنها را نیز بیان خواهیم کرد.

Level3:          ۲۰۹٫۲۴۴٫۰٫۳           ۲۰۹٫۲۴۴٫۰٫۴
Google:           ۸٫۸٫۸٫۸           ۸٫۸٫۴٫۴
ScrubIT3          : ۶۷٫۱۳۸٫۵۴٫۱۲۰           ۲۰۷٫۲۲۵٫۲۰۹٫۷۷
OpenNIC4:           ۶۹٫۱۶۴٫۲۰۸٫۵۰           ۲۱۶٫۸۷٫۸۴٫۲۱۱
Public-Root5:           ۱۹۹٫۵٫۱۵۷٫۱۳۱           ۲۰۸٫۷۱٫۳۵٫۱۳۷
Comodo DNS:           ۸٫۲۶٫۵۶٫۲۶           ۸٫۲۰٫۲۴۷٫۲۰
OpenDNS:           ۲۰۸٫۶۷٫۲۲۲٫۲۲۲           ۲۰۸٫۶۷٫۲۲۰٫۲۲۰
DNS Advantage:           ۱۵۶٫۱۵۴٫۷۰٫۱           ۱۵۶٫۱۵۴٫۷۱٫۱
Norton DNS:           ۱۹۸٫۱۵۳٫۱۹۲٫۱           ۱۹۸٫۱۵۳٫۱۹۴٫۱
SmartViper:           ۲۰۸٫۷۶٫۵۰٫۵۰           ۲۰۸٫۷۶٫۵۱٫۵۱

برای اعمال تنظیمات نیاز به داشتن تخصص زیادی ندارید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

DNS-Setup

۱ – بر روی آیکن شبکه در قسمت پایین و سمت راست صفحه کلیک کنید. (مانند شکل بالا)

۲ – شبکه ای که استفاده می کنید را از لیست انتخاب کنید. بر روی آن کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید. به سربرگ Networking بروید. در صورتی که این امکان وجود ندارد و از شبکه لن خانگی استفاده می کنید بر روی Open network and sharing center کلیک کرده و در پنجره باز شده بر روی Local Area Connection کلیک کنید. سپس در پنجره باز شده بر روی Properties کلیک کنید.

۳ – در سربرگ Networking عبارت Internet Protocol Version 4(TCP/IPv4) را پیدا کرده و بر روی آن دوبار کلیک کنید. در پنجره جدید Use the following DNS server addresses را انتخاب نموده و شماره های دی ان اس های انتخابی خود را در قسمت های مربوطه وارد نمایید. در آخر بر روی OK کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS , بالا بردن سرعت اینترنت , سرعت اینترنت , تنظیمات DNS , ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 7 مهر 1392
.

اگر پشت کامپیوتری نشستید که کلمه عبورشو بلد نبودید با این ترفند پسورد شو بردارید و هرچی خواستید جاش بزارید.


از منوی استارت به گزینه Run بروید و در آن عبارت control userpasswords2 را تایپ کنید بعد enter را بزنید.


تو پنجره ظاهر شده user مورد نظر را انتخاب کنید و Reset Password کلیک کنید تا پسوردش برداشته شود و بعد OK را کلیک کنید .



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , آموزش , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: برداشتن پسورد کاربر جاری بدون دانستن آن , برداشتن پسورد کاربر , برداشتن پسورد , ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 7 مهر 1392
.

 

microsoft-security-essentials-logo

امنیت همیشه و همه جا حرف اول را می زند. چون بدون آن همه کارها با اخلال مواجه خواهد شد. پس همیشه باید به دنبال چیزهایی باشیم که امنیت بهتری را برای ما فراهم می کنند. از اتومبیل گرفته تا کامپیوترتان که با اطلاعات مجازی سر و کار دارد.

مطمئنا شما هم برای انتخاب یک ابزار امنیتی قدرتمند همیشه دغدغه هایی را داشته اید. ولی امیدواریم که انتخاب شما ابزار Security Essential شرکت مایکروسافت نبوده باشد. دلیل می خواهید؟ در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا با دلایل ما آشنا شوید….

 

تا قبل از این مایکروسافت شدیدا به ترویج نرم افزار امنیتی خود موسوم به Microsoft Security Essential اقدام می کرد و می گفت که توانایی تامین امنیت مشابه با سایر نام های معتبر مثل کسپرسکی، ESET، بیت دیفندر و سیمانتک را دارد. اما ظاهرا این حرف ها زیاد درست نبوده اند.

شاید از خواندن عنوان این مطلب تعجب کرده باشید ولی متاسفانه باید بگوییم که حقیقت دارد. البته مایکروسافت با این صراحت اعلام نکرده است که ابزار امنیتی اش زیاد خوب نیست؛ اما به کاربران گوشزد می کند که این ابزار فقط توانایی تامین امنیت پایه ای را دارد. یعنی اگر با بدافزار نسبتا قدرتمندی روبرو شود، عملا کاری از آن ساخته نیست.

“هالی استوارت” مدیر ارشد برنامه های مرکز حفاظت از بدافزار شرکت مایکروسافت مصاحبه ای را با لابراتوار تکنولوژی دنیس انجام داده است. این لابراتور در زمینه تست آنتی ویروس ها فعالیت می کند و به نرم افزار امنیتی مایکروسافت رتبه پایینی را داده است. البته این چیز جدیدی نیست. در مطلبی که مدتی قبل در گویا آی تی منتشر کردیم، وبسایت معتبر AV-Test نیز رتبه پایینی را به برنامه امنیتی مایکروسافت داده بود.

اظهارات خانم استوارت مشخص می کنند که مایکروسافت با سایر شرکت های امنیتی در ارتباط بوده است و Security Essential نقش کلیدی را در این همکاری ها و ارتباطات بازی می کرده است. در واقع مایکروسافت تلاش می کند تا با بروز رسانی این برنامه، امنیتی را که کاربران خواهان آن بوده اند را در اختیارشان بگذارد. همچنین این شرکت سعی می کرده تا قابلیت پیشرفته تری را در این برنامه قرار دهد.

خانم استوارت می گوید: مایکروسافت پول زیادی را برای بهتر شدن این آنتی ویروس سرمایه گذاری کرد. اما شما با یک اکو سیستم ضد بدافزار که قوی و متنوع نیست نمی توانید کار زیادی انجام دهید و در واقع از مشتریان تان بهتر حفاظت کنید.

وی ادامه می دهد: ما در تیم خود بخشی را داشتیم که نتایج تست ها را و همچنین تست هایی مختلف که ممکن بود در آزمایش های مختلف روی Security Essential انجام شود را پیش بینی می کرد. اما کاری که آنها انجام می دادند تاثیری بر اینکه چه بدافزارهایی بر روی مشتریان ما تاثیر می گذاشت نداشت. ما همیشه احساس می کردیم که این کار اشتباه است و چیزی وجود دارد که درست نیست.

حالا ما به همکاری خود با شرکت های امنیتی که کمک می کردند تا حفاظت بیشتری از کاربران به عمل بیاوریم پایان خواهیم داد حتی اگر Security Essential نمرات خوبی در تست های بعدی کسب نکند. اکنون ما همه اطلاعاتی را که در این چند سال بدست آورده ایم در اختیار شرکای خود قرار می دهیم تا حداقل آنها بتوانند حفاظت بهتری از کاربران خود به عمل بیاورند. چون آنها بهتر از ما از عهده این کار بر خواهند آمد. ما در تست ها معمولا در پایین لیست قرار می گیریم و صادقانه بگویم که اگر کار خود را درست انجام دهیم، اتفاقاتی مطابق انتظارات مان رخ خواهد داد.

 

با همه این گفته ها مشخص می شود که آنتی ویروس مایکروسافت فقط امنیت متوسطی را برای کاربران به ارمغان می آورد. در واقع مایکروسافت هنوز آماده ارایه یک بسته امنیتی کامل را ندارد و بهتر است که کاربران نیز از ابزارهای امنیتی مخصوص استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت اعتراف کرد: Security Essential خیلی هم خوب نیست , Security Essential , مایکروسافت , ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 7 مهر 1392
.

شواهد نشان می دهد که اغلب کاربران ایرانی با توجه به برند، وزن و نیز ظاهر، تبلت خود را انتخاب می کنند و البته به گفته فروشندگان برنامه های کاربردی نیز در درجه اهمیت برای خریداران قرار دارد.

funtklqasz_6

قابل حمل بودن و کاربرد هر لحظه ابزارهای فناوری در دنیای دیجیتال امروز، مهمترین معیار برای کاربرانی محسوب می‌شود که هر لحظه و در هر مکان دوست دارند به منابع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند شاید به همین دلیل است که در کمتر از یک سال گذشته رایانه های لوحی یا همین تبلتها به سرعت جایگزین کامپیوترهای خانگی (pc ) و حتی لپ تاپهایی شدند که به هیچ عنوان به فکرمان خطور نمی کرد که به این زودی از دور خارج شوند.

.

.

.



:: برچسب‌ها: خوش اقبال ترین تبلت ها در بازار ایران , خوش اقبال ترین تبلت ها , تبلت , ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 5 مهر 1392


:: موضوعات مرتبط: mobile , ,
:: برچسب‌ها: تبلت‌هاي پرفروش بازار ديجيتال , تبلت‌هاي پرفروش , بازار ديجيتال , تبلت‌ , ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 5 مهر 1392


تا به حال چند بار مجبور به استفاده از ترکیب مشهور کلیدهای Control-Alt-Delete روی سیستم عامل ویندوز شده اید؟ در ویندوز برای دسترسی به پنجره ورود به سیستم عامل (البته نه همیشه) و دسترسی به «تسک منیجر» از این دکمه های ترکیبی استفاده می شود.

 
حالا بنیانگذار مایکروسافت می گوید ما هنگام ساخت ویندوز می خواستیم یک دکمه روی کیبرد برای این کار داشته باشیم. اما فرد طراح کیبرد استاندارد IBM این امکان را در اختیار ما قرار نداد.
 
این کلیدهای ترکیبی در واقع توسط دیوید بردلی از شرکت IBM به وجود آمده اند و در ابتدا با این هدف طراحی شده اند که کاربران بتوانند کامپیوترشان را با استفاده از آن ریستارت کنند. اما آقای بردلی در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده می گوید نمی داند که چرا بیل گیتس و مایکروسافت در نهایت تصمیم گرفتند از آن به عنوان کلیدهای ورود به ویندوز هم استفاده کنند.
 
حالا در مصاحبه ای که با بیل گیتس انجام شده از او پرسیده شد که چرا هر بار برای ورود به ویندوز، کاربران باید سه انگشتی سراغ این کلیدهای مشهور می رفتند؟
 
و پاسخ گیتس این بوده که «هنگام ورود لازم بود که با کیبورد یک سیگنال به نرم افزار کامپیوتر بدهید تا پنجره عبور را به شما نشان بدهد. ما نتوانستیم یک دکمه اختصاصی را داشته باشیم و در نهایت ترکیب Control-Alt-Delete را انتخاب کردیم.» و در حالی که می خندید گفت که «این یک اشتباه بود.»
 
اما این اشتباه بزرگ به عنوان یک عملکرد ویندوز در نسل های بعدی هم باقی ماند و حالا تبدیل به یک نماد مشهور برای این سیستم عامل شده است. نمادی که افراد زیادی با آن شوخی هم می کنند.


:: موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ویندوز8 , آموزش , سیستم عامل , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: بیل گیتس , Control-Alt-Delete , صمد , سهراب , ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 5 مهر 1392
.






:: موضوعات مرتبط: mobile , عکس , طنز , ,
:: برچسب‌ها: از کار کرد های موبایل , موبایل , عکس , عکس طنز ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 1 مهر 1392
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی