.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یک مقام دفاعی ارشد آمریکایی در مصاحبه با وال‌استریت‌ژورنال که به نظر از قدرت سایبری ایران هراسان است می‌گوید: هکرهای ایرانی می‌توانند به همه جا نفوذ کند؛ از بخش‌های مالی گرفته تا حتی نفوذ به وال‌استریت.

 

lativan_hacker_neo

به گزارش سیتنا (citna.ir)، وقتی در سال ۲۰۱۰، "ویروس استاکس‌نت" "Stuxnet"  به "تاسیسات هسته‌ای ایران" در "نطنز" حمله کرد، بسیاری از مقامات آمریکایی اذعان کردند که این حمله ویروسی با دستور مستقیم باراک اوباما رییس جمهور آمریکا صورت گرفت. در همان زمان برخی از مقامات بلندپایه اطلاعاتی و تحلیلگران مستقل امریکایی در دانشگاه کلمبیا از این اقدام باراک اوباما بسیار خشمگین شده و هشدار دادند این قبیل اقدامات سایبری علیه کشوری مانند ایران می‌تواند واکنش‌های شدیدتری از طرف ایران به همراه داشته باشد.

در حالی که مقامات ایران بارها اعلام کرده‌اند........



:: موضوعات مرتبط: امنیت , ,
:: برچسب‌ها: هکرهای ایرانی , خطرناک‌تر از هکرهای چینی! , هکرهای ایرانی , هکرهای چینی , هکر , صمد سهراب , samad sohrab ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : سه شنبه 28 خرداد 1392

شاید بسیاری از کاربران نام برنامه CPU-Z را شنیده باشند. به کمک این برنامه که برای رایانه های مبتنی بر ویندوز در دسترس است ، می توانید اطلاعات مربوط به سیستم خود از جمله پردازشگر ، چیپست ، پردازشگر گرافیکی و … را مشاهده کنید. حالا CPUID که سازنده این برنامه می باشد نسخه مخصوص به سیستم عامل اندروید آن را معرفی کرده است.

gsmarena_001

همان طور انتظار می رود با نصب این برنامه بر روی اندروید قادر خواهید بود تا اطلاعات و جزییات مربوط به دستگاه خود را مشاهده کنید. این موارد شامل سرعت پردازنده و هسته های آن ، اطلاعات سیستمی از قبیل نسخه برنامه دستگاه ، حافظه موقت و داخلی ، جزییات باطری و سنسورها می باشد.

این برنامه به صورت رایگان ارائه شده است و ابزاری مفید برای کاربرانی است که قصد دارند اطلاعات بیشتری از دستگاه های اندرویدی خود به دست آورند. برای دانلود آن اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: mobile , ,
:: برچسب‌ها: CPU-Z برای اندروید ارائه شد , CPU-Z , آندروید , صمد سهراب , صمد , سهراب , samad sohrab , ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 26 خرداد 1392
.

 

Unblock Office Files_top

چنانچه آفیس خود را به آفیس ۲۰۱۳، یا آفیس ۳۶۵ ارتقاء داده اید، ممکن است در باز کردن فایل هایی که به ایمیل تان فرستاده شده اند، با مشکل روبرو شده باشید. تلاش می کنید تا یک فایل ورد که از طریق پیوست (ضمیمه) ایمیل دریافت کرده اید را باز کنید و به احتمال زیاد در می یابید که ورد نه تنها از باز کردن فایل ها سرباز می زند، بلکه در ارائه راهکارهای بیشتری به منظور کمک ناکام می ماند.

دلیلی که فایل ها قادر به باز شدن نیستند آن است که آنها از رایانه متفاوتی سرچشمه می گیرند، و به همین دلیل این به عنوان یک تهدید بالقوه و نهفته از سوی آفیس شناخته می شود. هنگامی که با فایل هایی که از طریق ایمیل برایتان فرستاده شده اند سر و کار دارید، یا آنها را از اینترنت دانلود کرده اید، این تا اندازه ای حساسیتی را از نقطه نظر امنیتی ایجاد می کند، اما این موضوع همچنین بسیار آزار دهنده است.

Unblock Office Files_1

هنگامی این واقعیت این مشکل را شدت می بخشد که فایل های ذخیره شده بر روی یک درایو شبکه یا رونوشت شده (کپی) از رایانه های دیگر در شبکه خانگی تان.....



:: موضوعات مرتبط: Office , ,
:: برچسب‌ها: چگونگی باز کردن فایل های مسدود شده در آفیس ۲۰۱۳ , آفیس , , samad sohrab , Office 2013 ,
:: بازدید از این مطلب : 1162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 4 خرداد 1392

 


FlashDrive-Featured

فلش مموری ها راهی ارزان و ساده برای پشتیبان گیری از اطلاعات و جابجایی داده ها بین کامپیوترها هستند. اما از آنجایی که روزانه استفاده از پردازش ابری و اینترنت بیسیم گسترش پیدا می کند، فلش مموری ها آن استفاده گذشته خود را از دست می دهند. احتمالا شما هم الان در کشوی میزتان چند فلش مموری دارید که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند؟ اگر می خواهید نفس تازه ای به فلش مموری های خود بدهید در پست امروز چند روش استفاده غیرمعمول اما مفید آموزش خواهیم داد تا نفس تازه ای به روح خسته فلش مموری هایتان بدمید!

۱- نصب توزیعی از لینوکس

FlashDrive-Linux

اگر از استفاده کنندگان یا دوستداران لینوکس باشید می دانید که اغلب توزیع های لینوکس را می توان از طریق دیسک زنده یا Live CDs بدون نیاز به نصب کامل.........



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , فناوری اطلاعات , Unix , ,
:: برچسب‌ها: ۱۰ استفاده فوق العاده فلش مموری که فکرش را هم نمی کنید! , فلش مموری , flash ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 4 خرداد 1392

سیستم عامل ها امروزه برای آسان کردن انجام کارها برخلاف گذشته که فقط دارای رابط کاربری متنی بودند از یک رابط کاربری گرافیکی (Graphic User Interface / GUI) نیز استفاده می کنند که کار با آن برای هرکس آسان و قابل انجام است.

اما رابطهای متنی هنوز در سیستم عاملها باقی مانده و بسیاری از کارها در آن انجام داده می شود. در رابطهای متنی مانند Terminal در لینوکس و CMD در ویندوز کاربران به جای استفاده از اشیا باید از دستور نویسی استفاده کنند که شاید حرفه ای تر و در بعضی مواقع برخلاف ظاهر بسیار آسانتر باشد.

در این پست قصد معرفی چند دستور(نسبتا پیشرفته) و یا ترفند در CMD ویندوز را داریم؛

برای وارد شدن به محیط CMD از دو روش متداول می توان استفاده کرد؛

روش اول: به منوی Start/All Programs/Accessories رفته و سپس Command Prompt را اجرا کنید.

روش دوم: کلیدهای Win+R را زده تا وارد Run شوید سپس در کادر متنی cmd را تایپ کرده و با زدن OK برنامه خط فرمان اجرا خواهد شد.

دستورات؛
۱: Title
با استفاده از این دستور می توانید عنوان برنامه CMD که آدرس و یا نام کاربری پروفایلتان است را عوض کنید.

برای استفاده از این دستور title را نوشته و با یک فاصله(Space) عنوان مورد نظر را بنویسید.

کادر متنی cmd, انواع سیستم عامل

۲: ?/
این دستور برای نشان دادن کمک......



:: موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , Unix , ,
:: برچسب‌ها: 12 دستور کاربردی در CMD , CMD , Unix , ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 4 خرداد 1392

جهت بهبود خدمات امنیتی شرکت Av-comparatives اقدام به نظر سنجی از کاربران در زمینه ویروس کشها و پروسه تست آنها نموده است. این شرکت نتایج حاصل از این تحقیق و پژوهش بسیار رضایت بخش می داند و از تمامی افرادی که  در این زمینه آنها را یاری نموده اند سپاس گذاری می کند.

داده های کلیدی

مدت زمان پژوهش : ۲۰  دسامبر ۲۰۱۲ – ۲۰ ژانویه ۲۰۱۳

تعداد پاسخهای معتبر از طرف کاربران : ۴۷۱۵

ساختار این پژوهش و نظر سنجی به گونه ای بود که تا حد امکان کاربران را از ارائه پاسخ های نا معتبر منع می نمود. این نظر سنجی به گونه ای بود که بیشتر کاربران روزانه و پایدار نرم افزارهای امنیتی مورد هدف قرار گرفتد و  پاسخ کاربران عادی در نتایج حاصله لحاظ نشده است.

همانطور که قبلا نیز متذکر شدیم نتایج حاصله از این نظر سنجی بسیار ارزشمند است و در این گزارش نیز پاسخ برخی از پرسش ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

۱ – اهل کجا هستید؟

نیمی از کاربران  از اروپا، یک چهارم نیز از آسیا و حدود ۱۶ درصد نیز از آمریکای شمالی بودند.

001

۲ – آمار سیستم عامل هایی که مخاطبین نظر سنجی استفاده می کنند به این شرح است:

....



:: موضوعات مرتبط: امنیت , ,
:: برچسب‌ها: جامع ترین نظرسنجی امنیتی در سال ۲۰۱۳ , جامع ترین نظرسنجی امنیتی , نظرسنجی امنیتی , صمد سهراب , samad sohrab , ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : جمعه 27 ارديبهشت 1392
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی