اپل برترین برند جهان در سال 2013 شد

امنیت فناوری اطلاعات

قدس آنلاین - محسن رنگیان: اپل، برای اولین بار، جای کوکا کولا را در صدر رده بندی بهترین برندهای جهان در سال جاری از آن خود کرد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در گزارشی که سالانه توسط InterBrand منتشر می‌شود، نام 100 برند برتر جهان معرفی شده است.

این گزارش بیش‌تر بر عملکرد مالی محصولات برند، قدرت برندها در انتخاب مشتریان و توانایی آن ها برای اعلام یک قیمت متناسب با کیفیت محصول، استوار است.

بنا بر گزارش InterBrand، ارزش برند اپل حدود 98.3 میلیارد دلار برآورد شده است. این جایگاه به لطف رکورد خوب فروش آیفون و آی پدهای اپل، در کنار فروش 72 میلیون دلاری رایانه های مکینتاش، به دست آمده است.

InterBrand همچنین به طور مشخص، روشی را که اپل به منظور ایجاد یک کانال یکپارچه با مشتریان، انتخاب کرده است، به عنوان یکی از علل مهم بیان می کند.

در این گزارش، گوگل نیز عملکرد خوبی داشته و خود را به مقام دوم رسانده است. دارنده رتبه اول سال گذشته، یعنی کوکا کولا، به رده سوم تنزل پیدا کرده است.

بر طبق این گزارش، شرکت های تکنولوژی دیگر نیز عملکرد قابل قبولی در این سال داشته و شرکت هایی مانند IBM، مایکروسافت، سامسونگ، اینتل، Cisco، HP، Oracle و آمازون، توانسته اند خود را در بین 20 برند برتر جهان جای دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز