یک میلیون گواهینامه رانندگی هک شد

امنیت فناوری اطلاعات

 

 

هکرها از طریق حفره موجود در نرم افزار کلد فیوژن سرور دادگاه ایالتی واشنگتن را شکسته و اسناد آن را به سرقت بردند.

بر اساس اطلاعیه منتشره از سوی دفتر دادگاه ایالتی، ممکن است هکرها به 160 هزار شماره امنیت اجتماعی کاربران، و یک میلیون گواهینامه رانندگی ثبت شده در این اداره، دسترسی پیدا کرده باشند.
این اداره تاکید کرده که 94 گواهینامه بدون شک لو رفته و رخنه امنیتی بین پاییزسال 2012 تا فوریه سال میلادی جاری روی رخنه امنیتی برنامه coldfusion که سرور اصلی از آن استفاده می کرده، رخ داده است. جزییات حادثه منتشر شده ولی سرور حادثه دیده برای رفع عیب، خاموش شده است.{لینک} www.courts.wa.gov
به گفته مقامات، هر کسی که قرار ملاقات زندان برایش بین سپتامبر 2011 تا دسامبر 2012 صادر شده و هر راننده ای که بین 2011 و 2012 بدلیل تخلف رانندگی اطلاعاتش در سرور ثبت شده، تحت تاثیر این حمله بوده است.
از ماه فوریه و بعد از نصب وصله امنیتی، جلوی آسیب پذیری سرور کلد فیوژن گرفته شده است.
کیت های نرم افزاری جاوا و فلش و ادوب ریدر، همچنان در صدر نرم افزارهای آسیب پذیر بوده که هکرها از روی این رخنه ها ، سرورها و سایتهای مختلف را هک می کنند و اطلاعات آنها را به سرقت می برند.
کمپانی ادوب یا ادوبی، این هفته چهارمین وصله عمده امنیتی خود روی coldfusion را عرضه کرد. {لینک} و این سومین وصله امنیتی است که در سال 2013 عرضه شده است که نشان از آسیب پذیر بودن کلدفیوژن دارد و این در حالی است که ادوبی در سال 2012 کلا 4 وصله منتشر کرده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:یک میلیون گواهینامه رانندگی هک شد ,هک ,, توسط صمد سهراب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز