مودم روتر جديد ايسوس با دو پردازنده مستقل

امنیت فناوری اطلاعات

ايسوس خاورميانه مدل جديدي از مودم روترهاي ADSL اين شرکت به نام DSL-N16U را معرفي کرد که مهم‌ترين شاخصه آن استفاده از دو پردازنده مستقل براي شبکه‌هاي کابلي و بي‌سيم است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ايسوس خاورميانه مدل جديدي از مودم روترهاي ADSL اين شرکت به نام DSL-N16U را معرفي کرد که مهم‌ترين شاخصه آن استفاده از دو پردازنده مستقل براي شبکه‌هاي کابلي و بي‌سيم است تا به يک سطح از کارايي و اطمينان رسيده و کيفيت سرعت انتقال اطلاعات تضمين شود. اين مودم روتر مجهز به استاندارد 802.11n است و در فرکانس کاري 2.4 گيگاهرتز و سرعت 300 مگابيتي فعاليت مي‌کند. يکي ديگر از ويژگي‌هاي اين روتر برخورداري از دو درگاه WAN است که يکي براي اتصال کابل تلفن و استفاده از اينترنت ADSL و ديگري براي اتصال يک مودم ADSL اکسترنال به اين دستگاه است.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

درگاه WAN دوم به همراه چهار درگاه شبکه اترنت از سرعت‌هاي گيگابيتي پشتيباني مي‌کنند. همچنين اين روتر داراي دو درگاه USB 2.0 است که قابليت‌هاي Print Server و FTP Server را دارند. ايسوس براي سيگنال‌دهي قدرتمند اين روتر از سه آنتن خارجي با قدرت 3dBi استفاده کرده است که در نتيجه آن از قابليت MIMO 3×3 براي ارتباط همزمان با چندين دستگاه استفاده مي‌کند. بسياري از مودم روترهاي موجود در بازار از قابليت NAT نرم‌افزاري براي انتقال اطلاعات ميان شبکه محلي و اينترنت استفاده مي‌کنند اما روي اين مودم روتر از يک شتاب‌دهنده سخت‌افزاري NAT استفاده شده است که سرعت انتقال اطلاعات اينترنت به شبکه محلي LAN تا 900 مگابيت افزايش خواهد يافت (4.5 برابر مودم روترهاي معمولي). AiCloud قابليت نرم‌افزاري ويژه ايسوس براي کاربران کلاود خانگي است که روي اين دستگاه نيز فعال است. با استفاده از AiCloud و قابليت‌هايي مانند ASUS Smart Sync و Asus WebStorage کاربران مي‌توانند اطلاعات شخصي خود را از روي شبکه به روي سرويس‌هاي ذخيره‌سازي ايسوس و برعکس ذخيره کرده يا آن‌ها را با يکديگر هماهنگ (Sync) کنند. همچنين مي‌توان از ذخيره‌سازهاي متصل به درگاه USB به طور خود اطلاعاتي را روي شبکه به اشتراک گذاشت. طراحي اين محصول همانند مدل‌هاي قبلي «الماس سياه» يا «Black Diamond» است؛ چراغ‌هاي وضعيت در جلوي مودم روتر و درگاه‌ها در بخش پشتي رديف شده‌اند.


برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ASUSWRT محيط گرافيکي پنل مديريتي اين دستگاه است که علاوه‌بر امکان نصب سريع و ساده 30 ثانيه‌اي، ويژگي‌هايي مانند نمایش نسبت سیگنال به نویز SNR برای بررسي وضعیت پایداری سرویس ADSL و نمایش ترافیک شبکه برای مانیتور کردن میزان ارسال و دریافت اطلاعات را در‌اختيار کاربر قرار مي‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محیط DSL Feedback است. با اين قابلیت کاربران می‌توانند نظرات خود را درمورد شبکه و ایرادات احتمالی آن به اشتراک بگذارند تا کاربران دیگر از تجربه آن‌ها استفاده کنند. همچنين این محیط نظارت بر اطلاعات ورودی و خروجی روی شبکه WAN ،LAN و شبکه بی‌سیم را عهده‌دار است. به این ترتیب کاربران نظارت کاملی روی شبکه خود خواهند داشت و از حملات احتمالی هکرها با خبر می‌شوند. در حالي که مشتريان ايسوس منتظر معرفي محصولاتي با استاندارد 802.11ac هستند، اين شرکت با بازاريابي و بررسي وضعيت هر منطقه و کشورهاي مختلف محصولات خود را به‌روزرساني و بهينه‌سازي مي‌کند و عرضه اين مودم روتر نيز در همين راستا صورت گرفته است.


ماهنامه شبکه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:مودم روتر جديد ايسوس با دو پردازنده مستقل ,روتر ,روتر جديد ,RUTER , ruters, توسط صمد سهراب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز