مدل سه‌بعدی هر شیئی

امنیت فناوری اطلاعات

Viztu Technologiesچاپگرهای سه‌بعدی به اسکنرهای لیزری گران‌قیمت، نرم‌افزارهای پیچیده و کارشناسان فناوری متبحر نیاز دارند. اما منابع خبری فناوری جدیدی معرفی کرد‌ه‌اند که این نیازها را برطرف می‌کند.محققان دانشگاه MIT سیستم جدیدی با نام Viztu Technologies را معرفی کرده‌اند که دنیای چاپگرهای سه‌بعدی را به‌طور کامل متحول می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، فناوری Viztu که نرم‌افزار آن نخستین بار در سال ۲۰۱۱ به صورت آنلاین و رایگان عرضه شد، دوربین‌های دیجیتالی شخصی را جایگزین اسکنرهای سخت‌افزاری گرانقیمت می‌کند. این نوآوری که با هدف جلب شرکت‌های تجاری بزرگ ساخته شد، هم‌اکنون می‌تواند، به صورت گسترده برای مصارف عمومی در سراسر جهان عرضه شود.

سرویس اینترنتی Viztu که با نام Hypr3D عرضه می‌شود و محبوبیت فراوانی دارد، به سرعت می‌تواند مدل‌های دیجیتالی سه‌بعدی را از یک شیئ تولید کند.

این سیستم همچنین قادر است عکس‌ها و فایل‌های تصویری دو بعدی را که با دوربین‌های دیجیتالی معمولی، گوشی‌های هوشمند یا وب‌کم تولید می‌شوند، دریافت کند و به مدل‌های سه‌بعدی تبدیل کند.«توماس میلنس» مدیر فناوری مرکز Viztu که سرویس Hypr3D را نیز راه‌اندازی کرده است، توضیح داد: «ما آسان‌ترین روش را برای اسکن کردن سه‌بعدی اجسام در اختیار کاربران می‌گذاریم. در این جریان کاربران می‌توانند به کمک دوربین‌های دیجیتالی معمولی که در اختیار دارند، مدل سه‌بعدی هر شیئی را که می‌خواهند، تولید کنند.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز