مشاغل پر متقاضی صنعت IT در سال 2014

امنیت فناوری اطلاعات

لیست مشاغلی که در گروه  فناوری اطلاعات و رایانه جای میگیرد بسیار عریض و طویل است با این همه برخی از این مشاغل در سال جدید میلادی با افزایش تقاضا روبرو خواهند بود و برای اطلاع از این مسأله نیز پژوهشهای مختلفی انجام گرفته که در ادامه به توضیح نتایج بدست آمده از این پژوهش خواهیم پرداخت.

براساس پژوهش‌های انجام گرفته در این رابطه، تخصص در توسعه نرم افزارهای موبایل و وب و همچنین تحلیل داده در مقیاس‌ بزرگ از جمله مشاغلی هستند که در سال جدید میلادی بیشتر مورد توجه خواهند بود. بر این اساس بازار IT دنیا در سال 2014 میلادی بیشتر متقاضی آن دسته از توسعه‌دهندگانی هستند که با زبان‌های برنامه‌نویسی متن باز کار می‌کنند. علاوه بر مهارت‌های جاوا، آشنایی با زبان‌های پایتون و رابی نیز مورد توجه خواهد بود و این مسأله نشان از کم شدن اهمیت زبان‌های برنامه‌نویسی مایکروسافت دارد.
مهارت در جاوا و .Net به ویژه در پروژه‌های توسعه وب سودمند واقع می‌شوند. در بخش موبایل نیز تجربه توسعه نرم‌افزار برای iOS اپل است که حرف اول را می‌زند. اما باید بگوییم که پلتفرم‌های دیگر نظیر ویندوز فون نیز متقاضیان خود را خواهند داشت. داشتن دانش ساخت وبسایتی که به راحتی از طریق ابزارهای موبایل قابل استفاده باشد نیز مهارت دیگری است که هم اندازه با ساخت اپلیکیشن‌های موبایل دارای اهمیت می‌باشد.


توسعه‌دهندگانی که دارای تجربه در حوزه اندروید هستند نیز به راحتی می‌توانند شغل دلخواهشان را با حقوق مناسب پیدا کنند.
این روزها بخش اعظمی از درآمد کمپانی‌های بزرگ صرف تحلیل داده‌ها می‌شود و به همین دلیل هر کسی که در این حوزه دارای اطلاعات باشد به راحتی می‌تواند جذب بازار کار شود. این گروه از کارشناسان شامل توسعه‌دهندگان پایگاه‌های داده‌ای استاندارد، مهندسین داده (با تسلط بر نرم‌افزار Hadoop) و پژوهشگرانی که از این اطلاعات سر در می‌آورند و می توانند آنها را تفسیر کنند نیز از دیگر گروه‌های متخصصی هستند که در سال جاری میلادی با افزایش تقاضا در بازار کار روبرو خواهند شد.
در دوران رکود اقتصادی که چندی پیش دامن‌گیر شهروندان اروپایی و آمریکایی شد، بسیاری از این مشاغل حذف شدند و اکنون کمپانی‌های مختلف به دنبال پر کردن این پست‌های خالی هستند و کارمندانی که شغل خود را در این حوزه‌ها از دست داده بودند مجددا بر سر کار خود باز می‌گردند و همن مسأله در نهایت کم شدن کارمندان با تجربه و با مهارت را به دنیال خواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز