حل مشکل نصب نشدن "نرم افزار" در "ویندوز 8"

امنیت فناوری اطلاعات
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما تا کنون برایتان پیش آمده است که برخی از نرم افزار ها را که از اینترنت دانلود می کنید در ویندوز 8 نصب نمی شود. با پیغام خطا روبه رو می شوید. ما در این مطلب آموزشی به بررسی یکی از پیغام های خطا می پردازیم که در بیشتر اوقات با آن روبه رو می شوید.
اگر شما اقدام به نصب نرم افزار کردید و در همان ابتدا با خطای زیر مواجه شدید باید از فایل نصبی خود به همراه مابقی فایل های مرتبط به آن کپی بگیرید و در درایو ویندوز انتقال دهید.
 
 
 برای این کار می توانید آنها را در یک پوشه مشخص قرار داده و به درایو ویندوز انتقال دهید. و سپس از داخل درایو ویندوز اقدام به نصب نرم افزار کنید.
در هنگام انتقال فایل به درایو ویندوز با پیغام زیر رو به رو می شود که باید بر روی  Continue کلیک کنید.
 
 
و در پنجره User Account Control بر روی گزینه Yes کلیک کنید.
اگر باز هم با پیغام خطای اولیه رو به رو شدید فایل های خود را از پوشه خارج کنید و بدون پوشه در درایو ویندوز کپی کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید.
در نهایت هم فایل های که به داریو ویندوز انتقال داده اید را حذف کنید.

بعضا دیده شده است که این خطا در ویندوز 7 مشاهده شده است و این راه حل جوابگو بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز