تبلت‌هایی که می خریم!

امنیت فناوری اطلاعات

 

Acer iconia A1-810 16GB

بسیاری هستند که نه اندازه بزرگ تبلت‌های ۱۰ اینچی را می‌پسندند و نه علاقه‌ای به سایز ۷ اینچی‌ها دارند. شاید بهترین اندازه برای این افراد، مدل‌های ۸ اینچی باشد. اما از طرفی هزینه پرداختی هم از اهمیت زیادی برخوردار است. پس بایستی به دنبال یک تبلت خوش قیمت با برندی معتبر بود. ایسر چنین دستگاهی را برای شما فراهم آورده است. نمایشگر ۸ اینچی با وضوح اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ای مدیا تک، دوربین ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی، در حدود ۵۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده تا مطلوب بسیاری از خریداران باشد.

Acer_Iconia_A1_810

Asus FonePad7

ایسوس در تبلت فون پد خود امکانات زیادی را گنجانده بود که قابلیت مکالمه یکی از اصلی‌ترین توانایی‌های آن به حساب می‌آمد. آن تبلت نزدیک به یک میلیون تومان قیمت داشت و از پردازنده تک هسته‌ای اینتل هم بهره می‌برد.

حال نسخه دوم پدفون با نام پدفون 7 به بازار آمده که علاوه بر حفظ مشخصات خوب قبل همچون نمایشگر اچ‌دی و دوربین ۵ مگاپیکسل، از پردازنده دو هسته‌ای اینتل استفاده کرده و مهم‌تر از همه، دارای قیمت بسیار مناسبی است. این تبلت هم اکنون زیر ۷۰۰ هزار تومان بوده و یکی از بهترین تبلت‌های سیم کارت خور بازار است.

asus-fonepad7

Lenovo Ideapad S6000

ظاهرا تمرکز شرکت‌های سازنده بیشتر بر روی تبلت‌های ۷ اینچی است و بازار دستگاه‌های زیر ۱ میلیون تومان را قبضه کرده‌اند. برای همین خیلی سخت می‌شود یک محصول ۱۰ اینچی با توان مناسب را در این رنج قیمتی پیدا کرد. حال لنوو یک محصول با کیفیت قابل قبول، کمتر از ۹۰۰ هزار تومان در بازار دارد که از پردازنده چهار هسته‌ای مدیا تک بهره می‌گیرد و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی بوده و اسپیکرهای استریوی توانمندی دارد. پس اگر ۱۰ اینچی دوست دارید، این تبلت انتخاب خوبی برای شماست.

lenovo-s6000

LG GPAD 8.3

ظاهرا ال‌جی پس از مدت زمان نسبتا زیادی که از تولید نخستین تبلتش به بازار می‌گذرد، تصمیم گرفته تا مجددا به این بازار بازگشته و اتفاقا محصول بسیار خوبی را برای این بخش کنار گذاشته است. تبلتی با سایز دوست داشتنی 8.3 اینچ، وضوح تصویر فول اچ‌دی، دوربین ۵ مگاپیکسل با توانایی فیلم‌برداری 1080p، رم ۲ گیگابایتی و چیپست قدرتمند و ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۰۰ باعث شده تا جی‌پد یکی از بهترین‌های بازار لقب بگیرد. البته واژه بهترین وقتی معنا پیدا می‌کند که شما بدانید این دستگاه در حدود ۹۵۰ هزار تومان (با گارانتی اصلی) برچسب قیمت خورده است و به همین خاطر ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

gpad5

مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100

این تبلت در حدود۸۰ هزار تومان قیمت دارد و بزرگ‌ترین مزیتش در این است که سیم کارت می‌خورد! اما خب به چه قیمتی؟ وقتی که نمایشگر ۷ اینچی آن از وضوح تصویر پایین 1024 در 600 پیکسلی بهره می‌گیرد و مشخصات سخت‌افزاری چندان چشمگیری ندارد، پس دلیلی برای صرف چنین هزینه‌ای برای یک مدل نسبتا قدیمی نیست!

samsGALAXYtab2_7_

Microsoft Surface 2

به به، عجب تبلت خوب و دوست داشتنی‌ای! از چیپست قدرتمند انویدیا تگرا 4 استفاده می‌کند، 2 گیگابایت رم دارد و نمایشگر آن نیز با کیفیت بسیار خوب و فول اچ‌دی است. ۲۵۶ گیگابایت هارد داخلی هم سبب می‌شود تا مشکل کمبود فضا بر روی ویندوز نسخه 8.1 نداشته باشید. پس مشکل چیست؟ تنها یک چیز و آن قیمت فضایی این تبلت که در حدود 5.5 میلیون تومان برای خریدارش آب می‌خورد! از فرط تعجب دهانتان باز مانده است؟ پس توصیه می‌کنیم دهان خود را بسته و با سرعت هر چه تمام از این محصول جدید مایکروسافت دور شوید!

surface2

Apple iPad mini Cellular-64GB

آخر گران فروشی و بی‌منطقی هم حدی دارد! 2 میلیون تومان؟! آخر برای چی؟ به خصوص الان که تبلت آی‌پد مینی 2 با امکانات و مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده بهتر معرفی شده است، چه توجیهی برای خرید یک نمونه با وضوح تصویر 1024 در 768 پیکسلی با رم ۵۱۲ مگابایتی باقی می‌ماند؟! فقط نام اپل؟! اگر هم گیر ۳ پیچ داده‌اید که باید آی‌پد بگیرید، پس حداقل مدل ساده‌تر وای‌فای را بگیرید که بعدا حسرت چنین ضرر بزرگی را نخورید!

ipad-mini


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 آذر 1392برچسب:تبلت‌هایی که می خریم! ,تبلت‌ها ,تبلت‌ ,صمد , سهراب ,صمد سهراب ,samad sohrab ,security ,IT ,, توسط صمد سهراب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز